قوانین تالار گفتگو
- رعایت ادب: لطفاً در تمام گفتگوها با احترام صحبت کنید. هرگونه توهین یا تمسخر موجب مسدود شدن پست های شما میشود.
- حفظ امنیت: از انتشار اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن، آدرس و ایمیل خودداری کنید.
- امنیت کامل کاربران: از شرکت کنندگان در گفتگوها هیچگونه نام یا آدرس ایمیل دریافت نمیشود؛ بنابراین امنیت و حریم خصوصی شما کاملاً تضمین شده است.
آگاهسازیها
پاککردن همه
[مهم] آیا شما موافقید که نقش رهبر دوران گذار به سطح مشاور یک نهاد ملی تقلیل یابد، یا معتقدید باید جایگاهی پررنگتر داشته باشد؟
نقش رهبری و نهادهای گذار
14
ارسال
2
کاربران
0
Reactions
429
نمایش
شروع کننده موضوع 01/09/2025 1:53 ب.ظ
جایگاهی پر رنگ تر
این موضوع در 9 ماه قبل توسط Maziyar nikfarjam اصلاح شد
پاسخنقلقول
پاسخنقلقول
پاسخنقلقول
پاسخنقلقول
02/09/2025 10:19 ب.ظ
- جایگاهی پر رنگ تر
پاسخنقلقول
09/09/2025 8:48 ب.ظ
نقش پر رنگتر
تا ابد جاوید شاه
پاسخنقلقول
ارسال یک پاسخ
پرش به انجمن:
اطلاعات انجمن
جدیدترین عضو ما: Admin2020
آخرین ارسال: از نپال و انقلاب ملى آن چه ميدانيد؟
آیکونهای تالارگفتمان:
تالارگفتمان حاوی هیچ ارسال خوانده نشدهای نیست
تالار حاوی ارسالهای خوانده نشده
آیکن های موضوع:
پاسخ داده نشده
پاسخ داده شده
فعال
داغ
مهم
تایید نشده
حل شده
خصوصی
بسته شده

